Taloushallinnon assistentti

VPS Yhtiöihin kuuluva VPS Henkilöstöpalvelu on vuodesta 1987 lähtien toiminut, henkilöstövuokraukseen ja rekrytointiin erikoistunut yritysketju, jonka kattavuus on koko Suomi. Lisäksi meillä on toimipiste Tallinnassa. Olemme HPL Henkilöstöpalveluyritysten Liiton jäsen. VPS Henkilöstöpalvelu on sitoutunut laatuun ja asiakaspalveluun, tunnuslauseemme on VALITSEMME PARHAAT SINULLE. Lisää yrityksestämme www.vps.fi.

Haemme nyt Helsingin ydinkeskustaan taloushallinnon assistenttia n. 2 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Taloushallinnon assistenttina avustat päivittäisissä laskutukseen sekä palkanlaskentaan liittyvissä tehtävissä, kuten laskutusmateriaalin keräämisessä sekä palkanlaskennan tiedonkeruussa. Etsimme asiakaspalveluhenkistä henkilöä, jolla on nopeatempoinen työskentelytapa sekä intoa oppia uutta.

Valitulta henkilöltä emme odota aiempaa työkokemusta, vaan asenne ratkaisee! Eduksi toki katsomme aiemman kokemuksen laskutuksesta. Laskutuksessa käytetään Easoft-järjestelmää. Toivomme sujuvaa työskentelyä O365-ympäristossä ja hyviä IT-taitoja.

Työ on kokoaikainen, n. 2 kuukauden määräaikaisuus. Jatko saattaa olla mahdollinen. Palkka määräytyy valittavan henkilön työkokemuksen perusteella. Työ voi olla osana myös esimerkiksi merkonomiopintojen taikka tradenomiopintojen työharjoittelua. Hakemuksessa voit ilmoittaa myös palkkatoiveesi. Toivomme, että valittu henkilö voisi aloittaa mahdollisimman pian.

Hae paikkaa pikaisesti täyttämällä hakemus, tai vaihtoehtoisesti lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV palkkatoiveineen maija.laivo@vps.fi.

Lisätiedustelut paikkaa koskien arkisin maija.laivo@vps.fi tai p. 0408670450.

Hakuaika päättyy: 05.02.2023

Maija Laivo, maija.laivo@vps.fi,Puh. 0408670450

Täytä hakemus | Tietosuojaseloste

Takaisin